گوگل ادسنس و چگونگی کسب درآمد از گوگل

  • توسط admin
  • 7 قبل
  • 768
  • 0

google-adsense-blog-post

اگر شما حتی یک هفته هم با اینترنت کار کرده باشید اسم گوگل به گوشتان خورده است. گوگل روشی برای شما برای کسب درآمد اینترنتی دارد که خیلی پرسود و در عین حال ساده می‌باشد.

google Adsense

یک شبکه تبلیغاتی است که از هزاران شرکت در همه زمینه‌ها تبلیغات قبول می‌کند و آن‌ها را که مرتبط به موضوع سایت شما هستند روی سایتتان به طور خودکار نشان می‌دهد.

گوگل اینجا به عنوان واسطه عمل می‌کند که کار شما را بسیار آسان می‌کند. دیگر نیاز نیست خودتان مستقیم دنبال جذب تبلیغات مرتبط با سایتتان بگردید. گوگل بهترین و پرسودترین تبلیغات را خودکار برایتان پیدا می‌کند. به دلیل شهرت و اعتبار بالای گوگل، بسیاری از شرکت‌ها  تبلیغات پرسود خود را به گوگل می‌دهند و این به نفع شماست.

هر بار که کسی بر روی یکی از این تبلیغات کلیک می‌کند گوگل به شما پول می‌دهد. حدود ۷۵%کل سود تبلیغات مال شما می‌شود .

گوگل برای سایت شما تبلیغات پرسود پیدا می‌کند.و آن‎هارا به شکل منظم و حرفه ای دسته‌بندی می‎کند و در پایان هم درآمد شما را سر ماه به شمات تحویل می‌دهد.

نکته :اگر شما به سایت ادسنس از ایران مراجعه کنید .به دلیل اینکه آی پی شما از ایران است گوگل دسترسی شما را به سایت محدود خواهد کرد.

پس راه استفاده از گوگل ادسنس چیست؟

می‌توانید با استفاده از برنامه های پراکسی به سایت ادسنس دسترسی پیدا کنید.

البته امن‌ترین روش که توصیه می‌کنیم برای شما استفاده از پراکسی با وی پی ان اختصاصی است .

چرا گوگل ادسنس یکی از بهترین روش‌های کسب در آمد از اینترنت است؟

ممکن است در مورد گوگل ادسنس خیلی شنیده باشید .ممکن است این سوال برایتان پیش بیایید که چرا همه از آن تعریف می‌کنند؟ برای اینکه این روش پرطرفدارترین راه برای پول در اوردن از اینترنت است .

اعتماد و اعتبار گوگل و مطمئن بودن در آمد شما
همان‌طور که می‌دانید خیلی از شرکت‌های کسب در امد در اینترنت کلاه‌بردار هستند و وقتی که سخت کار کردید و درآمد خوبی کسب کردید پول شما را هیچوقت نمی‌دهند.

اما وقتی با گوگل کار می‌کنید ۱۰۰%خیالتان راحت است که پول شما در امن‎ترین شرکت قرار دارد  و هر ماه سر وقت چک خود را دریافت می‌کنید.

پول در آوردن از این راه خیلی ساده است  نیازی به ساختن وب سایت حرفه‎ای نیست تبلیغات گوگل را در سایت با بلاگ کنونی خود  قرار دهید  و شروع به پول درآوردن کنید.

سود ۱۰۰%بدون هیچ هزینه خارجی
می‌دانید که در  کمتر کسب کاری است که سود خالص شما به این فراوانی باشد .

البته مانند رسیدن به هر هدف دیگری در آمد از گوگل هم نیاز به پشتکار و تلاش دارد  وگرنه به هیچ عنوان ره یکساله را نمی‌توان یک شبه طی نمود و این را شما خود واقفید.

مسلما رسیدن به در آمد بالا یا همان میلیونی مستلزم تلاش شما می‎باشد.

تبلیغات کلیکی کوگل در مقایسه با سایر سایت‎ها چقدر پرسود هستند؟

برای روش کردن آن می‌توانیم  گوگل ادسنس را با سایر شرکت‌هایی که برای قرار دادن تبلیغاتشان در سایت شما به شما پول می‌دهند مقایسه کنیم و ببینیم در آمد شما نسبت به آن‌ها کمتر خواهد بود یا بیشتر. اگر تا به حال در مورد سایت‌های تبلیغاتی ایرانی که برای قرار دادن تبلیغاتشان روی سایت شما به ازای هر کلیک به شما درآمد می‌دهند شنیده باشید نرخ پرداخت آن‌ها به ازای هر کلیک ۱۰ تومان تا ۵۰ تومان می‌باشد اما بیشتر تبلیغات کلیکی گوگل از ۲۰۰ تومان یا ۵۰۰ تومان و حتی ۵ هزار تومان در هر کلیلک می‌رسد و این به خاطر شهرت جهانی گوگل می‌باشد.

شما می‌توانید به راحتی سایتی بسازید که درآمد کلیکی خوبی داشته باشد. این قدرت کسب درآمد از گوگل ادسنس است.

میزان درآمد شما در گوگل به چند عمل دیگر نیز بستگی دارد

میزان ترافیک سایت شما
هر چقدر بازدیدکنندگان شما بیشتر باشد در نتیجه بازدید شما و کلیک شما بیشتر خواهد بود .پس برای جذب بازدیدکننده تلاش کنید و تبلیغ کنید.

موضوع سایت شما
ممکن است شما فکر کنید که گوگل در ازای هر کلیک منبع یکسانی به شما پول خواهد داد اما اینطور نیست بلکه سود شما بستگی به موضوع سایت شما دارد.

بعضی زمینه‌ها به ازای هر کلیک پول بیشتری می‌دهند برخی کمتر.مثلا موضوع مسکن کار بسیار پرسودی است که هر کلیک به هزار تومان نیز می‌رسد اما کلیک روی جک خنده‌دار به ۵۰ تومان و یا کمتر.

اگر روی تبلیغات خود کلید کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

گوگل خواهد فهمید و حساب شما را برای همیشه خواهد بست و دیگر نمی‌توانید دوباره با گوگل کار کنید در نتیجه فکر کلک‌ زدن به ذهنتان خطور نکند.

حال سایت فارسی باشد یا انگلیسی؟

سایت فارسی باشد هم مشکلی ایجاد نمی‎کند و شما می‎توانید کسب درآمد کنید اما این نکته را یادآور می‎شوم که سایت انگلیسی در آمد بیشتری نسبت به فارسی را داراست.گاهی ممکن است سود شما ۱۰برابر تفاوت کند.

راه‌های کسب در آمد بیشتر از ادسنس

  • افزایش بازدیدکننده از سایت ایجاد مطالب جذاب
  • ایجاد سایت‌های متعدد
  • گذاشتن تبلیغات در نقاط حساس وکلیدی

 از کدام ابزار پراکسی استفاده کنیم؟

چون ما تحریم هستیم شما نباید از پراکسی اشتراکی استفاده کنید چون گوگل خواهد فهمید پراکسی شما اشتراکی است چون چندین نفر هم مثل شما از این پراکسی استفاده می‌کنند بنابراین باید یک پراکسی و با وی پی ان اختصاصی داشته باشید.

در ابتدا با یک سایت انگلیسی عضو شوید.

یکی از قوانین گوگل برای عضویت شما این است که باید سایت خود را هنگام عضویت معرفی کنید .سپس آن‌ها سایت شما را بررسی می‌کنند و اگر به نظرشان به اندازه کافی خوب و مفید آمد شما را تایید می‌کنند.

چون ما تحریم هستیم پس باید زبان ما قابل قبول برای ادسنس باشد پس باید یا زبان انگلیسی المانی فرانسوی عربی یا غیره باشد.

راهحل چیست؟

کافی است یک بلاگ انگلیسی ایجاد کنید و پس از اینکه گوگل حساب شما را تایید کرد و عضو شدید آن وقت می‎توانید تبلیغات را در هر سایتی که خواستید قرار دهید.

سایتهایی که میتوانید مثل گوگل ادسنس از آن کسب درآمد کنید:

  • چیتیکا
  • اینفو لینکس
  • yahoopudlisher network

 

همچنین با تخفیف ۱۰ درصد،می‌توانید از دوره مجازی کوتاه مدت “کارآفرینی اینترنتی” استفاده کنید. (مشاهده صفحه دوره)

کد کوپن تخفیف: eoi

 

نظرات خود را درباره این مقاله در بخش مشاهده نظرات بنویسید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *