چطور از اینترنت پول در بیاریم؟

  • توسط admin
  • 3 قبل
  • 430
  • 0

کیانا کامیاب / کرونا باعث شد همه ما به فکر کار در خانه و اینترنتی کردن کسب و کار خود بیافتیم. از شرکت های بزرگ گرفته تا فروشگاه ها، و این نشان دهنده مهم شدن بستر اینترنت برای کسب و کار ها است ولی اگر شما کسب و کاری ندارید و حتی  ایده ای برای کسب در آمد از طریق اینترنت ندارید امروز ما میخواهیم چند ایده فوق العاده به شما بدهیم تا با افزایش مهارتتون در این زمینه به درآمد فوق العاده ای با کمترین سرمایه برسید.

 

۱-آموزش تخصص 

حتما شما هم پیج ها و سایت های مختلف آموزشی با دوره های گرون قیمت را دیدین و براتون سوال بوده چطور شما هم میتونید این کار را بکنید! ، اگر شما در زمینه ای تخصص و تجربه دارید بهترین کار راه اندازی پیج اینستاگرام و وبسایتتون هست و قرار دادن نمونه کارهاتون در آنها و صد البته آموزش های رایگان که در مقاله کسب در آمد از اینستاگرام و سایتت را حرفه ای کن مفصل به این موضوعات پرداختیم که شما میتونید مطالعه کنید.

 

۲-نوشتن و فروش کتاب های الکترونیکی

خیلی از ماها رویای نوشتن یک کتاب را داریم  اما به دلایل مختلف این کاررا انجام ندادیم. ولی من مطمئنم که شما می‌توانید تجربه و ارزش‌هایتان را از طریق نوشتن یک کتاب منتقل کنید. با جمع آوری مهارت‌ها و دانشتان در قالب یک کتاب الکترونیکی به مردم کمک می‌کند یک مهارت را بیاموزند، یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنند و… ولی اگر فکر میکنید که مهارت نویسندگی ندارید و نمیدانید چطور میتونید کتاب خوب و پر فروش بنویسید به استاداپ بخش مهارت های شغلی مراجعه کنید.

 

۳- طراحی گرافیک

با یاد گرفتن نرم افزار هایی مثل فتوشاپ یا ایلوستریتور و یا هر نرم افزار گرافیکی دیگه ای و دیدن نمونه کار های افراد حرفه ای تر میتوانید ایده های ناب خودتون را بگیرید و از همون اول با طراحی کاور پست،بروشور،کارت ویزیت و … به درآمد میلیونی برسید(نگران نباشید که اول کار تقلید کردید کم کم ایده میگیرید و بهتر میتونید طراحی کنید)

 

۴-فروش محصول فیزیکی

برای اینکار نیاز نیست که حتما شما برای خودتون فروشگاهی داشته باشید .پس چیکار کنیم؟

قدم اول اینه،با یک فروشگاهی صحبت کنید و بگید من محصولات شمارا در شبکه های اجتماعی  میخوام بفروشم و با همان قیمت و بدون هیچ سودی ماه اول اون کالا یا خدمت را بفروشید.اگر که خوب کار کنید به فروش خوبی میتونید برسید و زمانی که فروش شما زیاد شد میتونید با اون فروشنده صحبت کنید که قیمت را به شما کمتر بدهد و اون زمان هست که به سود زیادی میرسید.

 

۵- فریلنسر شوید

اگر مهارت هایی  مثل نوشتن، طراحی، توسعه‌ی وب، بازاریابی، مدیریت پروژه و …دارید، یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای درآمدزایی، فریلنسری است مشتری‌های زیادی برای این کار وجود دارند. در رابطه با این موضوع در مقاله فریلنسر شو کامل توضیح دادیم که خیلی میتونه بهتون کمک بکنه.

 

۶-مربی آنلاین شوید

به خاطر مشکل کرونا همه ما کلی اضافه وزن پیدا کردیم و دوست داریم وزن کم کنیم ولی هم خود بیماری کرونا و هم بسته بودن باشگاه ها مشکل ساز شده پس اگر شما هم مربی بدنسازی هستید و یا سر رشته ای در این حرفه دارید  با فروش رژیم های غذایی یا برنامه های ورزشی میتونید کسب درآمد کنید.

 

۷-تدوینگر شوید

در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ،یوتیوب، آپارات و… فیلم حرف اول را میزنه پس اگر شما یاد بگیرید، با کمک نرم افزار هایی مثل پریمیر،افترافکت و… به انجام این کار برای شرکت های مختلف بپردازید.

 

۸-پادکست و کتاب صوتی ضبط کنید

اگر صدای خوبی دارید و یا در دوره های فن بیان شرکت کردید ضبط پادکست های کوتاه یا کتاب صوتی میتونه خیلی بهتون برای کسب در آمدتون کمک بکنه.تازه میتونید پادکست های مرتبط به حوزه مدیریت را برای ما بفرستید و ما هم با نام خودتون در سایت منتشر کنیم.

 

حرف آخر:

میدونم که این مقاله به همه ایده های کسب درآمد اینترنتی اشاره نکرد ولی ما سعی میکنیم به مرور این مقاله را تکمیل کنیم ولی یادتون نره که نظراتتون را در قسمت نظرات وبسایت برای ما بنویسید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *