هیجان انگیزترین MBA ایران

  • توسط admin
  • 8 قبل
  • 529
  • 0

آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان با همکاری مرکز EBS سوئد برای ۱۴ سال متوالی، تنها دوره کاملا آنلاین MBA مبتنی بر گیمیفیکیشن پیشرفته با رعایت تمامی استانداردهای بین المللی برگزار می نماید. این تنها دوره در ایران است که تمام دوره منطبق یا یک گیمیفیکیشن پیشرفته مدیریتی طراحی و اجرا شده است. یعنی هر بخش از آموزش به صورت عملی در یک فرایند جذاب و پرهیجان واقعی تمرین و نکات بیشتری آموزش داده خواهد شد. این روش با برند اختصاصی توسط آکادمی ثبت شده است. سالهاست دانشجویان فارسی زبان از ایران و کشورهای دیگر در این دوره غیرحضوری شرکت می کنند تا جائی که ۳۰ درصد دانشجویان MBA ما را ایرانیان خارج از کشور تشکیل می دهند. اساتید ما برای موفقیت در کلاسهای آنلاین دارای تجربه و دانش بالا هستند. پس فقط بر روی موفقیت در آموزش این دوره سطح بالا متمرکز خواهید بود.

 

تخفیف ویژه ۲۰ درصدی و یک هدیه گرانقیمت آموزشی تا پایان هفته

برای مشاوره رایگان کلیک کنید

چرا این دوره یکی از بهترین دوره های حرفه ای MBA ایران است؟

مرکز EBS سوئد و آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان این اکوسیستم قدرتمند و موثر آموزشی را برای ایجاد تحولات هیجان انگیزی طراحی نموده اند:

۱ – با ترکیبی از دانش روز مدیریتی در مدیریت استراتژیک، بازاریابی، رهبری، امور مالی و …، و یکی از ناب ترین مدلهای گمیفیکیشن دنیا موتور موفقیت شما را با قدرت مضاعفی به پیش می راند.

۲- توان تحلیل متفاوت شرایط و طرح برنامه های موفق کاری را پیدا می کنید. پس جلوتر از همکاران و رقبایتان حرکت می کنید.

۳ – این یکی از پرهیجانترین دوره های آموزشی خواهد بود که در آن شرکت کرده اید.

۴ – در باشگاه رهبران فراملی عضو می شوید. پس فرصتهای پیشرفت کاری متفاوتی پیدا می کنید.

با ترکیب نوآوریها و تجربه ده ها دوره MBA و DBA، کارگاه “مهارتهای رهبری استراتژیک” مبتنی بر گیمیفیکیشن مدیریتی نبرد پادشاهان یا Battle of Kings معرفی می شود. تاکنون صدها مدیر کسب و کار از شهرها و کشورهای مختلف در قالب رقابتهای جدی، در این رویداد حضور داشته اند.

بازی مدیریت استراتژیک نبرد پادشاهان، علاوه بر یک طراحی فوق العاده، جذاب و مهیج، بر آموزش عمیق تیم ها در موضوع های کاربردی تاکید دارد. سناریو بازی در سطوح مختلف به نحوی طراحی شده که در یک فرایند نزدیک به واقعیت، شما ناچار به تجربه گری، تخصیص منابع، تعامل، تصمیم گیری، خلق استراتژی، ریسک، اجرا، اخذ بازخورد و نهایتا یادگیری شوید. چندین ساعت وبینار و کارگاه حضوری در کنار رویداد اصلی برگزار می شود.

برای استفاده از فرصت محدود کلیک کنید

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *