رویداد/سومین نوژن برای کتاب خلق محصول ناب

  • توسط admin
  • 6 قبل
  • 447
  • 0

سومین رویداد “دورهمی با محوریت کتاب نوژن” با ارائه کتاب (خلق محصول ناب) برگزار خواهد شد.
رویدادهای کارآفرینانه ی نوژن در بازه های زمانی مشخصی توسط شتابدهنده اکسل برگزار می شود.در رویداد دورهمی با محوریت کتاب نوژن بر آنیم تا با مطالعه و بررسی کتاب های حوزه کارآفرینی قدمی در راستای اعتلای دانشمان برداریم. در نوژن هر بار به بررسی یکی از منابع حوزه کارآفرینی می پردازیم و نویسنده، مترجم و یا متخصص آن حوزه به معرفی و ارائه کتاب میپردازد. سپس با حضور جمعی از صاحب نظران، فعالان و علاقه مندان به بحث و گفتگو راجع به کتاب می نشینیم.

در نوژن ۱ به ارائه و بررسی کتاب “جامعه های استارتاپی” نوشته برد فلد پرداختیم و دومین نوژن نیز با محوریت کتاب “تست مامان” نوشته راب فیتزپاتریک برگزار شد. این بار سومین نوژن با محوریت کتاب “خلق محصول ناب” برگزار خواهد شد و “محمد آکوچکیان” نویسنده ی کتاب، کارآفرین برگزیده ملی و مدیر آکادمی مجازی ایرانیان به ارائه ی آن خواهد پرداخت و طبق روال همیشه در پایان همراه با علاقه مندان به بحث و گفتگو پیرامون آن خواهیم نشست.

کتاب “خلق محصول ناب” به بررسی چگونگی ساخت یک محصول عالی در کلاس جهانی می پردازد. در این کتاب که درباره ی خلق محصول است و نه بازاریابی آن، میبینیم محصولات ناب به دلیل فرایند متفاوتی که برای خلق شدن طی می کنند، بخش اعظمی از بار بازاریابی را به دوش می کشند و پیش از تولد به بازاریابی و فروش خودشان کمک می کنند. همچنین درک خواهیم کرد که چرا رهبران عصرِ جدید باید توانمندی های کاملا متفاوتی داشته باشند.
نقطه ی قوت کتاب در استفاده از نمونه های واقعی از کسب و کارهای ایرانی به جای داستان های افسانه ای شرکت های بزرگ است. کتاب خلق محصول ناب با محتوای چند رسانه ای آنلاین تقویت شده و اولین کتابی است که به خوانندگانش گواهینامه آموزشی می دهد.

از تمامیِ علاقه مندان برای شرکت در این رویداد و بهرمندی از این کتاب که حاصل ده ها دوره، کارگاه و سخنرانی در کشورهای مختلف دنیاست، دعوت میشود.

کتاب خلق محصول ناب را میتوانید از فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی تهیه کنید. لینک خرید از سایت دیجی کالا:
https://goo.gl/FQg3Dq

لینک خرید از سایت آکادمی مجازی ایرانیان همراه با کد تخفیف ۳۵ درصدی برای ارسال رایگان در شهر اصفهان (کد تخفیف: nojan):
https://goo.gl/3cxvDE

زمان: سه شنبه ۷ آذرماه ساعت ۱۷ الی ۱۹
مکان: اصفهان، خیابان ۲۲ بهمن، روبروی مجموعه اداری، ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شتابدهنده اَکسل

ثبت نام الزامی و رایگان (شروع ثبت نام از دوشنبه ۲۹ آبان ماه):
ظرفیت محدود
https://eventcenter.ir/nojan3
https://evand.com/events/nojan3

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *