رویداد/دومین کنفرانس بین المللی فرصت ها و چالش ها در مدیریت,اقتصاد و حسابداری

  • توسط admin
  • 7 قبل
  • 594
  • 0

poster20171004104025 (1)

مدیریت، اقتصاد و حسابداری عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و نیاز به کار علمی در ابعاد مختلف آن در سطح بین الملل می باشد. امروزه این علوم نقش اساسی در موفقیت، پیشرفت و دستیابی به اهداف مهم کشورهای دنیا، سازمان ها و بهبود زندگی مردم در ابعاد مختلف ایفا می نماید. لذا استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی علوم انسانی و اقتصادی برای برنامه ریزی جهت تقویت زمینه های مختلف مدیریت، اقتصاد و حسابداری و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری این تحقیقات، در جهان یک نیاز مهم می باشد.
از آنجا که این ضرورت در تخصص هایی چون مدیریت، اقتصاد و حسابداری به عنوان سکان تحول اداری و سازمانی محسوس تر بوده و مدیریت، اقتصاد و حسابداری نقشی بنیادین در تحقق یک نظام فکری منسجم و تمدن ‌ساز دارد، این تحولات چه درون زا و مبتنی برفعالیت های تحقیق و توسعه داخلی باشد و چه با منشأ خارجی و برون زا تلقی شود، مستلزم مدیریت بر فرآیند انتقال و توسعه می باشد.
از این رو برگزاری دومین کنفرانس بین المللی فرصت ها و چالش ها در مدیریت،اقتصاد،حسابداری با هدف گسترش دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف علوم انسانی با بهره گیری از تجارب ارزشمند گذشته، اساتید دانشگاههای معتبر ایران، جهان و نهادهای علمی پژوهشی، فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگذاران و مدیران، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، متخصصان و علاقه مندان مباحث مدیریت، اقتصاد و حسابداری می باشد. برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاهها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک مدیریت و اقتصادی و سایر موضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می سازد.
اولین دوره کنفرانس بین المللی فرصت ها و چالش ها در مدیریت، اقتصاد و حسابداری در سوئیس برگزار گردید. بر این اساس، دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی فرصت ها و چالش ها در مدیریت،اقتصاد و حسابداری با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و مسئولان اجرایی دعوت می نماید مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد، به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

محل برگزاری : تهران- مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

آدرس دبیرخانه : تهران – میدان هفتم تیر – کوچه قابوسنامه – پلاک ۲۴۴ – واحد ۸

تلفن دبیرخانه : ۰۲۱۸۸۵۵۱۲۵۳

ایمیل دبیرخانه : info@omeaconf.com

تاریخ برگزاری : ۲۸-۰۷-۱۳۹۶

آخرین مهلت ثبت نام : ۲۴-۰۷-۱۳۹۶

آخرین مهلت ارسال مقالات : ۲۲-۰۷-۱۳۹۶

لینک سایت مربوطه  omeaconf

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *