کافه آیوا یادگیری خاص با لذت همراه با دوستان

  • توسط admin
  • 7 قبل
  • 603
  • 0

cafe-iva (1)“کافه آیوا” یک برنامه مشترک آموزشی و تفریحی رایگان با همکاری “آکادمی مجازی ایرانیان” و “کافه کتاب” برای متفاوت کردن وقتی است که در کافی شاپ می گذرانید.
این پروژه نو، دسترسی رایگان شما را به آموزشهای مجازی و کارگاههای مجازی خاص در کافی شاپ مورد علاقتون میسر می کنه. کافیه با گوشی، تبلت یا لپ تاپتون برید “کافه کتاب” و در حین خوش گذروندن به شبکه وای فای ما وصل بشید.

– آموزشهای مجازی که خیلی برای شغل آیندتون مهمه
– مسابقه های با حال با جوایز خوشمزه و کاربردی
– رادیوی آنلاین اختصاصی
– دانلود رایگان و مقالات ارزشمند

این برنامه را از دست ندید خصوصا اگر دانشجوئید یا تازه فارغ التحصیل شدید یا در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید. با دوستانتان به “کافه کتاب” بیاید. هم تفریح کنید و از زمانتون لذت ببرید، هم یه چیز به درد بخور با هم یاد بگیرید. وارد پروژه های مخصوص بشید و دربارش با دوستاتون بحث کنید.
همزمان با گذروندن زمان و پذیرائی در کافه کتاب، بیاموزید، تجربه کنید، به صورت گروهی روی پروژه های خاص کار کنید و برای موفقیتهای آینده آماده شوید. هدف این برنامه اجرای یک آموزش دسته جمعی باحال و پر انرژی در یک فضای فوق العاده و دوستانه است.
آکادمی مجازی ایرانیان برنامه “یک آموزش خاص با لذت” را برای افزایش دسترسی به آموزشهای مهارتی طراحی و با کمک “کافه کتاب” برای اولین بار پیاده نموده است. “Cafe iva” ترکیبی از فناوریهای جدید و فرایندهای ساده شده آموزش مجازی است که در محیطهای محدود، با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و باعث دسترسی علاقه مندان به آموزشهای مهارتی و کارگاه های تیمی می شود. تیمی از متخصصان و اساتید، اجرای این برنامه را هدایت می کنند.

تماشا کنید: صحبت‎های آیناز بشارت، از مدیران برنامه Cafe iva

این برنامه برای این گروه ها خیلی مفید است:
– دانشجویان و فارغ التحصیلان جدید
– استارتاپها
– کارآفرینان جوان

چگونه از برنامه “Cafe iva” استفاده کنیم؟
فقط کافی است خودتان یا با دوستانتان به کافه کتاب برید. البته موبایل، تبلت یا لپ تاپ خود را هم ببرید. توی کافه کتاب راهنمای لازم را دریافت می کنید.

کافه کتاب کجاست؟
یک مکان با فضای مناسب، کتابخانه، اینترنت و پرسنل فوق العاده است. با دوستان خود حتما به این کافی شاپ سر بزنید. وقتی وارد کافه کتاب شدید از پرسنل آن، اطلاعات اتصال به “کافه آیوا” را بخواهید.

آدرس: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای چهارباغ بالا، مجتمع کاویان، طبقه اول

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *